16 Mart 2011 Çarşamba

Taylor Swift'le buluşmaya 1 gün kaldı!

Dünyanın yurtdışı eğitim lideri EF Uluslararası Dil Merkezleri’nin dünya genelinde Sevgililer Günü’ne özel düzenlediği yarışma birçoğunuzun da hatırlayacağı gibi sonuçlandı. 14 Şubat Sevgililer Günü için düzenlenen çekilişle seçilen 3 şanslı katılımcıdan biri Türk bir öğrenci oldu. Yarışmanın kazananı Mehmet Can Kavlakoğlu, şu anda Paris'e inmiş bulunuyor!

2 farklı ülkeden, diğer 2 kazananla buluşacak olan Mehmet Can , tüm gün boyunca Paris'in en ünlü yerlerini gezecek ve yarın Taylor Swift konserine katılmak üzere erken saatlerde konser alanına gidecek. Taylor Swift'le konser günü tanışacak olan kazananımız, seyahate çıkmadan önce ofisimize uğrayarak neler hissettiğini bize şöyle aktardı:


"Yarışmayı e-maillerime kontrol ederken, EF'ten gelen maili gördüm ve şansımı denemek istedim. Hiç kazanacağımı düşünmüyordum. Kazandığımı ilk duyduğumda, aradığınızda hatta inanmadım ve kamera şakası olduğunu düşünmüştüm. İnternette yayınladığınızdaysa artık inanmıştım. Yarışma kazanıp Paris'e gitmek hiç şüphesiz özgüvenimi artıracak. Taylor Swift'le tanışıyor olacağım. Tüm dünyada 10 binlerce insanın katıldığı bir yarışmayı kazanmak muhteşem bir şey. Türkiye'yi temsil ediyor olduğum için çok mutluyum.

EF'e her şey için çok teşekkür ediyorum. Buradaki ilginiz beni daha da cesaretlendirdi. Artık yavaş yavaş heyecan başladı çünkü çok az kaldı. :)"

Biz böylesi büyük bir projede Türkiye'nin yer almasından gururlu ve mutluyuz. Mehmet Can'ın Paris seyahatinden çok keyifli döneceğini umuyoruz. Gitmeden önce oradayken bize yazmasını ve Facebook sayfamıza fotoğraflarla beraber neler hissettiğini yazmasını istemiştik. Sanıyoruz en kısa zamanda kendisinden haber alırız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder