15 Nisan 2011 Cuma

Şimdiki gençler çok şanslı :)

Özlem, deneyim, keyif, eğlence, hasret...

Tüm bu duyguları aynı anda hissedebilir misiniz? Zor değil mi? Ama ben hissettim. Sene 2000, mevsimlerden yaz... Ailemden ilk defa bu kadar ayrı kalacağım uzun bir zaman dilimi. Hem bunun telaşı hem de ilk kez kendi ayaklarımın üzerinde durma heyecanı... Farklı bir kültür tanıma hevesi beni heyecanlandırırken, anneme duyacağım hasret içimi kemiriyordu.. Sadece 4 haftaydı ama bana çok uzun geliyordu :)

İngiltere’ye gitme zamanım yaklaştıkça heyecanım artıyordu; ve işte o gün gelmişti! Artık İngiltere’deydim! Brighton’da... 4 haftalık dil eğitimi almaya gitmiştim. Başlarda zorlandım tabii ki ama şimdi iyi ki de gitmişim diyorum. Yanında kaldığım aile, okuldaki arkadaşlarım, kendi ana dilini konuşan İngiliz öğretmenlerim İngilizcemin bu kadar iyi seviyeye gelmesinde çok yardımcı oldu. Üstelik sadece 4 haftada yaşandı bu gelişme... Her şey harikaydı, tek sorun ise annemi arayamamaktı; çünkü yurtdışında iletişim kurmak demek, gerçekten de çok para ödemek demekti. Ama şimdiki gençler çok şanslı! Çünkü EF onlara inanılmaz fırsatlar sunuyor. Mesela, Türk Telekom’la yapılan anlaşmayı duydunuz mu? Türk Telekom, EF öğrencilerine özel ayda 500 dakika konuşma hediye veriyormuş. Bu ne demek biliyor musunuz? Ailenizle doya doya konuşun, aklınız Türkiye’de kalmasın demek... Keşke benim zamanımda da böyle fırsatlar olsaydı :)

Seyahatiniz öncesinde, esnasında ve döndüğünüzde sizi her zaman düşünen birinin olması harika, sizce de öyle değil mi? Şimdiki gençler, yani sizler, diyorum ya gerçekten çok şanslısınız! :)

Herkese bol konuşmalı, zevkli dil eğitimleri diliyorum.

Aslı Emrali
EF Mezunu

1 yorum:

  1. FIyat Konusunda Bırazzz DAha Imkanlara Uygun Olsa Tabıkı Cok Iyı Bır DIl Okuluu

    YanıtlaSil