1 Nisan 2011 Cuma

Amerika'dan güzel haberlerimiz var!

Sevgili EFormation Türkiye okurları!

Ne mutlu bize ki; EF olarak, öğrencilerimizin başarılarına ve gelişimlerine şahit olabiliyoruz. 2008 yılında EF Yurtdışı Üniversite Hazırlık Programları ile Pre-masters eğitimi alan öğrencilerimizden Barış Bekdaş, şu anda Northeastern University'de yüksek lisans eğitimi alıyor. Üniversitenin internet sitesinde ana sayfada kendisini görünce çok gururlandık! Üniversite, yaptığı çalışmalarla ilgili kendisinden de görüş istemiş ve bir video çekmiş. Seni tebrik ediyoruz Barış!

Sevgili okurlar, Barış'tan bir mesaj var! Buyrun bakalım kendisi neler söylemiş...

---o---

Merhaba Arkadaşlar,

Benim adım Barış Bekdaş. Boston’da bulunan Northeastern Üniversitesi’nde Bilişim Teknolojileri Proje Yönetimi üzerine yüksek lisans yapıyorum. Mezuniyetime yaklaşırken, Bilim Müzesi’nde (Museum of Science) stajıma devam ediyorum. Bu yazımda size, seçtiğiniz dil okulunun geleceğinize faydalarından bahsetmek istiyorum. Benim seçtiğim EF Uluslararası Dil Okulları; TOEFL sınavımda, üniversiteleri tanımamda ve öğrenciliğim süresince kendimi geliştirmemde çok faydalı oldu.

İstanbul’da lisans eğitimimi tamamladıktan sonra, 2008 yılında EF’i seçerek Boston’a (Amerika) geldim. EF ile tanışmam tesadüf eseri oldu ama seçtiğime çok memnunum. Eğitim aldığım 9 ayda EF’in artılarını sayacak olursam; vize başvurusunda aldığım bireysel danışmanlık ve kurumun genel olarak iyi bir itibarı olması, seçtiğim üniversite hazırlık programının kapsamlı ve yeterli olması ve bana güzel bir arkadaş ortamı sağlaması ilkler arasında...


İyi bir üniversiteye girmemde temel etken, bireysel çabalarımın EF danışmanlarımla (aynı zamanda öğretmenlerimle) etkili bir şekilde yönlendirilmesi oldu. Derslerini ve sosyal yaşamını dengeleyen bir öğrenci; EF’ten başarılı bir dil eğitimi, çeşitli ülkelerden arkadaşlar ve geleceğe yönelik hedeflerle ayrılır. Sizlere tavsiyem; ne yapacağınızı kendinize, nasıl yapacağınızı ise okuldaki danışman ve öğretmenlere sormanız...

Yurtdışında eğitim almak hayatınızda büyük bir adım! Bu kararı verirken beni ve ailemi en çok düşündüren konulardan birisi de dil eğitiminden sonra ne yapacağımdı. EF Türkiye ofisi; beklentilerimi belirlememde, Boston’daki danışman öğretmenlerim ise beklentilerimi gerçekleştirmemde bana çok yardımcı oldu.

Son olarak sizinle bir anımı paylaşmak istiyorum. 11 kişilik sınıfımda dil seviyesi, atılganlık ve sosyalleşme konularında en zayıf bendim. Başlangıçta üzülmüştüm. Zaman geçtikçe anladım ki; öğrenecek çok şey varmış! Öğretmenlerim ve sınıf arkadaşlarımın önemini mezun olunca kavradım. Etrafınızdaki insanlar ne kadar verimliyse, siz de o kadar iyi oluyorsunuz.

Darısı başınıza! :)

Boston’da görüşmek üzere...

Barış Bekdaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder