8 Mayıs 2012 Salı

Hande the NEW YORKER :)


"Hayatınızın ilk yurtdışı deneyimini nerede yaşamak isterdiniz?" diye sorsak ne cevap verirdiniz? Aşağıda okuyacağınız yazının sahibi, ilk yurtdışı tecrübesini EF New York'ta yaşamış bir mezunumuz... Biz susalım, Hande Öztürk anlatsın size EF'i, New York'u ve EF'li olmayı...

"Hayatımın ilk yurtdışı deneyimini 3 Temmuz'da, 9 saat süren yolcuğun ardından JFK’ye adım atmamla yaşadım. Kapıdan çıkar çıkmaz EF çalışanları bizi karşıladı. Havaalanından okula yaptığımız yaklaşık 1 saat süren yolculuk boyunca aklınıza gelebilecek her türlü konudan, yazın hit şarkılarından konuşarak vakit geçirdik. Yurtta odamıza yerleşip kapımı kapatana kadar her şeyimle ilgilenen çalışanlarla tanıştım ilk olarak...

4 Temmuz'da, daha kampustan adım atmadan oryantasyonda tanıştığım arkadaşlarımla kutlamaları izlemek için Manhattan’a gittik. 19 sene boyunca bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Harita okuyamadığımızdan dolayı, tren istasyonunu bulmak için daha yolda onlarca kişiyle arkadaş olmuştuk bile. Kutlamalardan ise hiç bahsetmiyorum. Anlatılmaz, yaşanılır!

Çarşamba geceleri Rita Hall’da yapılan partiler, spor turnuvaları, temalı akşam yemekleri, Lugari’de yapılan organizasyonlar... Kısacası sosyal aktivitelerin hepsi mükemmeldi!

Boş zamanların dışında dersler de oldukça iyiydi. Sınıfımda herkesin benimle aynı seviyede olması ve eğitmenlerin oldukça anlaşılır konuşması aklımda derslerle ilgili olan tüm korkuları yok etti.
Manhattan ve 5th Avenue, kampus dışında en çok vakit geçirdiğimiz yerler oldu. Gece, Empire State binasından Times Square görüntüsünü görmek, bana yaptığım seçimin ne kadar doğru olduğunu bir kez daha kanıtladı. NewYork olmasa da yine EF’le umarım başka şehirleri, ülkeleri de gezme şansım olur. Bu güzel 5 hafta için teşekkürler EF!"

İşte Hande'nin New York macerası böyle! Hepinize keyifli vakit geçirtmek ve yabancı dili çok daha iyi öğretmek için biz her zaman hazırız. EF'le gezilecek, görülecek daha çooook ülke var!

Sevgiler,
EF Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder