8 Ağustos 2012 Çarşamba

EF her daim Genç Profesyonellerin yanında!

Sevgili EFormation Türkiye okurları,

EF Yurtdışı Dil Kursları'nın düzenlediği "Kariyeriniz için hayatınızın şansı" adlı burs yarışmamız bildiğiniz üzere sonuçlandı. Sevgili Zeynep Canan Sülün EF'in 5000 USD'lik bursunu kazandı.

Kendisiyle kısa bir söyleşi gerçekleştirdik ve ona bu burs projesine başvurma hikayesini ve hissettiklerini sorduk...


***

EF Türkiye: Öncelikle sizi tebrik ederiz, EF’in 5000 dolarlık bursunu kazandınız. EF’in bursunu nereden duydunuz ve katılmaya nasıl karar verdiniz?

Çok teşekkür ederim. EF’in "Kariyeriniz için hayatınızın şansı" başlığı altında düzenlediği burslu programı sosyal medya aracılığı ile gördüm. EF yabancı dil eğitimi sektöründe öncesinde de sıkça duyduğum öncü ve özel kurumlardan bir tanesiydi. Uzun süredir de yurtdışında dil eğitimi alabilmek adına araştırmalar içindeydim, güzel bir tesadüf oldu ve bu fırsatı hemen değerlendirmek istedim. 

EF Türkiye: Kazanabileceğiniz aklınıza gelmiş miydi?

Şansıma bugüne dek hep güvenmişimdir ama bursa yoğun bir ilgi olacağını tahmin etmiştim. Sonuçları büyük bir heyecanla ve bir o kadar da endişeyle bekledim. Hedefleriniz ve inancınız doğrultusunda hareket ettiğiniz zaman ümidinizi hiç kaybetmiyorsunuz, bu yüzden iyi bir geri bildirim alacağıma hep inandım.


EF Türkiye: Telefonla kazandığınızı size haber verdiğimizde neler hissettiniz? Sanıyoruz heyecanla sonuçları bekliyordunuz.

Telefonla haber geldiği an hayatımın en mutlu günlerinden biri oldu. Oldukça yoğun bir başvurunun arasından seçilmiş ve bursu kazanmıştım. Şaşkınlık ve başarmış olmanın verdiği gurur tarif edilemez. Heyecan ve mutluluk içinde geçen keyifli bir konuşma oldu. Kesinlikle beklemeye değer bir süreçti.


EF Türkiye: Bursunuzu hangi merkezimizde ve ne zaman değerlendirmeyi planlıyorsunuz?

Bursumu kariyer ve vizyon gelişimime oldukça katkı sağlayacağını düşündüğüm Manchester merkezinde, yoğun programı kapsamında, Eylül ayı döneminde yapmayı planlıyorum. 


EF Türkiye: Sizin için böyle bir burs kazanmak neden önemli?

Gönüllü çalışmaya yatkın, maddi değerlerden çok manevi tatmine önem veren kişiliğim kariyerimi ‘sosyal sorumluluk’ alanına yönlendirdi. 1 seneyi aşkın süredir bir sivil toplum kuruluşunda hizmet veriyorum. Engelli ve sosyal dezavantajlıların hayata tam ve eşit katılımını desteklemek, toplumda önyargıyı ortadan kaldırmak, farkındalık yaratmak amacı ile kültür ve sanat eğitimleriyle bireyleri sosyal yaşamın olanaklarından yararlanmaya davet eden uluslararası bir sosyal sorumluluk projesi ekibinde yer almaktayım.

Kazandığım burs kariyer hedefim doğrultusunda ilerlemek ve üretmenin evrensel gücünü kullanmak adına çok önemli.


EF Türkiye: Yurtdışında eğitimin size neler katacağını düşünüyorsunuz?

Akademik anlamda dünyanın sayılı dil okullarından bir tanesinde eğitim almak kariyer hedeflerim doğrultusunda büyük önem taşıyor. Bunun yanı sıra çeşitli din, dil ve ırklardan insanları barındırdığı için beni sosyal ve kültürel anlamda da geliştirebilecek bir deneyim olacak. Böylelikle vizyon ve misyonumun önemli ölçüde değişeceğine inanıyorum. Ayrıca yurtdışında eğitimin CV’min akademik ve iş alanında kuvvetli olmasını sağlaması ve beni profesyonel anlamda bir adım öne taşıyacak olması görüşündeyim.


EF Türkiye: Son olarak ne söylemek istersiniz?

EF ailesinin bir parçası olmaktan dolayı çok mutluyum. Hedeflediğim kariyer yolculuğunda hayatımın önemli bir fırsatı oldunuz. Destekleriniz ve çabamla harika bir akademik dönem geçireceğime eminim. Teşekkürler EF Türkiye!

***

Biz de EF Uluslararası Dil Merkezleri olarak Zeynep Canan'ı bir kez daha tebrik ediyoruz. Öğrencimiz olacağı için çok mutluyuz. Bir öğrencimizin daha hayallerini gerçekleştireceğimiz için bir o kadar da gururluyuz...

Sevgiler,
EF Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder