27 Ocak 2011 Perşembe

Rüyalar gerçek olsa...

Rüyalar gerçek olsa ve yıllardır hayalini kurduğunuz yurtdışı eğitiminizi burslu alsanız...Düşününce gerçekten de çok heyecan verici değil mi?

Öyleyseeee, sıkı durun! Size muhteşem bir haberimiz var...

EF Burs Yarışması'nı kazanıp hayallerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Yarışmaya katılmak da kazanmak da aslında çok kolay. Tek yapmanız gereken bize neden yurtdışına gitmek istediğinizi anlatmak, bunu www.facebook.com/EFTurkiye 'nin duvarında paylaşmak ve en beğenilen yazı olmasını sağlamak. Arkadaşlarınıza büyük iş düşüyor! Tüm arkadaşlarınızı sayfamıza yönlendirin ve duvar yazınızı beğenmelerini sağlayın. Bir de tüm bunlara yaratıcılık eklersenizzzz, EF size 9 aylık eğitiminiz için 4000 USD burs versin. Nasıl? Harika değil mi?

Gelin, yarışmanın detaylarını madde madde inceleyelim:

1. adım: www.ef.com.tr/winscholarship sayfasına gidin, sağda göreceğiniz forma, kişisel bilgilerinizi girin.
2. adım: Facebook'ta sayfamızı beğenin ve EF ailesinin bir parçası olun.
3. adım: Neden yurtdışına gitmeniz gerektiğini Facebook'ta duvarımızda paylaşın, 1 cümle yeterli.
4. adım: Bekleyin ve kazanın! En yaratıcı 3 duvar yazısı EF Yurtdışı Akademik Yıl* kursları için burs kazanacak. Duvar yazınızın popüler olması için arkadaşlarınızdan yardım alın ve gönderdiğiniz yazıyı beğenmelerini isteyin. Kazananı seçmemizde duvar yazınızın beğenme sayısı etkili olacak. Kazanan 1 Mart 2011'de bu internet sitesinde ve Facebook sayfamızda ilan edilecek.

En son katılma tarihi: Yarışmaya 28 Şubat'a kadar katılabilirsiniz.


Hepinize iyi şanslar!

Sevgiler,
EF Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder