13 Şubat 2012 Pazartesi

Özge ne diyor?

Sevgili EFormation Türkiye okurları,

Biz kendimizi anlatıyoruz, iyi hoş ama bizi bir de eski öğrencilerimizden duyun istedik. İşte karşınızda EF mezunlarımızdan Özge Yıldız... Özge, geçtiğimiz yaz EF Brighton okulumuzda 3 hafta boyunca eğitim aldı. İsterseniz bu uluslararası tecrübeyi bir de ondan dinleyelim.

***

Giderken ben de her öğrenci gibi endişeliydim; hatta ilk günümde kayboldum, ıslandım. Fakat ikinci günümde okula gittiğimde her şey yoluna girdi.

Dersler çok eğlenceli geçiyordu. Sınıfımda tek Türk bendim ve bu bana dilimi geliştirmek için çok iyi bir fırsat verdi. Zaten renkli olan sınıf ortamını deneyimli ve dinamik öğretmenler daha da renklendiriyordu. Dersler İngilizce konuşmamızda oldukça teşvik edici şekilde işleniyordu.

Brighton’daki her günüm çok eğlenceli, dolu dolu geçti. Hafta sonları EF Aktivite Koordinatörleri'nin düzenlediği gezilere katıldım. Bu süreçte tanıdığım insanlar farklı kültürlerden, dünyanın farklı yerlerindendi. Brighton’daki 3 haftayla yalnızca yabancı dilimi geliştirmekle kalmadım; aynı zamanda vizyonumu genişlettim, olaylara bakış açımı değiştirdim.

EF’in sunduğu bütün imkanlardan çok memnun kaldım. Ailemle geçirdiğim ilk gece bana garip gelse de, hem onlardan hem de oda arkadaşımdan ayrılmak bana zor gelmişti.

Şu an orada tanıştığım bütün arkadaşlarımla görüşüyorum ayrılırken hepsi 'burada de bir evin olduğunu unutma' dediler. Şu an Fransa’da, İspanya’da, İtalya’da, Japonya’da; kısaca dünyanın hemen hemen her yerinde bir evim olduğunu söyleyebilirim :)

EF ile kazandığım bu tecrübeyi başka hiçbir yerde kazanamazdım. Dil eğitimi almayı düşünen herkese EF’i tavsiye ediyorum ve geri döndüğünüzde 'iyi ki EF’i tercih etmişim' diyeceğinizi garanti ediyorum!

Sevgiler,
Özge Yıldız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder