20 Şubat 2012 Pazartesi

Son dansı ona saklayın!

Tahmin ediyorum onun ismini daha önce duymuşsunuzdur. Belki bir filmde çıkmıştır karşınıza, belki televizyonda klibini seyretmişsinizdir...

Ben onu ilk defa başrollerinde Debra Messing ve Dermot Mulroney'nin oynadığı Wedding Date isimli romantik komedi filmi izlerken farkettim.

Filmin dans sahnelerinden birinde, hepimizin bildiği ve sevdiği "Sway" isimli klasik şarkıyı seslendiriyordu. Öyle duru, öyle etkileyici bir sesi vardı ki. Şaşırdım, kimdir diye merak ettim.

Ardından, final sahnesinde "Save the last dance for me" (Son dansı bana sakla) isimli başka bir şarkı daha seslendirdi. Ve ben adeta büyülendim! Klibi izlemek için burayı tıklayabilirsiniz. Ben de izninizle bu değerli sesi size tanıtayım:

Karşınızdaaaa Michael Buble...


1975 doğumlu Kanadalı bir müzisyen ve aktör Michael Buble. Dedesinin jazz albümlerini dinleyerek büyümüş. Michael Buble'ın müzik kariyeri, bir düğünde seslendirdiği "Mack the Knife" isimli bir şarkıyla başlamış. Bu düğünde Grammy ödüllü bir prodüktör olan David Foster ile tanışmış ve böylece ilk albümü ortaya çıkmış. Ayrıca oyunculuk kariyeri de olan Michael Buble; oyunculuğa 2000'de başlamış ve Duets, Totally Blonde, The Snow Walker, Kath and Kim gibi filmlerde oynamış.

Son olarak bu sene 3 dalda Juno Ödülleri'ne aday gösterildi. Umarım tüm ödülleri toplar :)

Sizin için turne tarihleri ve yerlerine de baktım, merak etmeyin :) Şu anda Latin Amerika turunda kendisi ama 25 Nisan 2012'de Almanya'da ve 1-2 Mayıs 2012'de Güney Afrika'da konserleri var. Bu okullarımızda eğitim alan öğrencilerimiz, Michael Buble'ı belki de canlı izleme fırsatı yakalayabilirler! Benden söylemesi :)

Onu canlı izleyemiyorsak bile, iyi ki YouTube var! Michael Buble'ın YouTube kanalına ulaşmak için burayı tıklayabilirsiniz.

İyi dinlemeler...

Sevgiler,
Kübra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder