19 Mart 2012 Pazartesi

EF Mersin ofisi açıldı!

Sevgili EFormation Türkiye okurları,

Size mutlu bir haberimiz var: Mersin ofisimiz Cumartesi günü açıldı!!! :) Yüzlerce davetlinin katıldığı açılışımız çok keyifli geçti.


Mersin’in önde gelen yurtdışı eğitim danışmanlığı firmalarından IES Yurtdışı Eğitim ile birlikte açtığımız EF Mersin ofisimiz ile yakın bölgelerde oturan öğrencilerin yurtdışı eğitim taleplerine daha hızlı ve etkin bir şekilde cevap vermeyi hedefliyoruz.

EF Mersin Ofisi Kurucusu Sevil Kassem:

“IES Yurtdışı Eğitim olarak 1995’ten beri Mersinli öğrencilere yurtdışı eğitim konusunda destek veriyor, binlerce öğrenciye uzmanlığımızı sunarak yardım ediyoruz. Şimdi ise EF Education First’in tecrübe ve kurumsal gücüyle, sektöre farklı bir soluk getirmeyi arzu ediyoruz. Amacımız; EF Mersin ofisiyle daha çok Mersinli öğrencinin yurtdışına giderek geleceğine yatırım yapmasını sağlamak. 16 Mart Cuma günü yapacağımız açılışa tüm Mersinlileri bekliyoruz.”

EF Türkiye Ülke Müdürü Mehlika Babaoğlu:

“EF Ulusararası Dil Merkezleri olarak Mersin’de açtığımız ofisimizle Mersinlilere ve yakın bölgelerdeki diğer öğrencilere daha yakın olacağımız için çok mutluyuz. Yurtdışı eğitim gençler ve profesyoneller için hayati bir önem taşıyor. 47 yıllık uluslararası deneyimimiz ve 16 ülkedeki 40’ı aşkın okulumuzla, Mersinliler için fark yaratabilmeyi ve geleceklerini şekillendirmelerine yardımcı olabilmeyi hedefliyoruz.”

Eğer yolunuz düşerse mutlaka EF Mersin ofisimize bekleriz. Adresi: Atatürk Cad. Erol Apt. No:104 33010 MERSİN. Telefon ise 0324 238 34 27.

Sevgilerimizle,
EF Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder