3 Şubat 2011 Perşembe

EF öğrencisi Oxford Üniversitesi'nde!

EF Yurtdışı Üniversite Hazırlık Ekibi olarak, bizi çok mutlu eden bir haber aldık. Bu güzel haberi sizinle de paylaşmak istiyoruz: Avusturyalı öğrencimiz Michael Adamer; EF Yurtdışı Üniversite Hazırlık programının ardından, dünyanın sayılı eğitim kurumlarından Oxford Üniversitesi'ne kabul edildi. Kendisini yürekten tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz!

Neden siz de bu başarılı öğrencilerden biri olmayasınız? Michael'in bu konuda size tavsiyeleri var...

Öğrencimizden mesaj var!

"Anadili İngilizce olmayan biri olarak, EF Oxford'da İngiltere'deki üniversitelerin başvurularıyla ilgili bana yardımcı olabilecek birini arıyordum. Bu sebeple beni EF Üniversite Hazırlık Müdürü'ne yönlendirdiler. Onunla yaptığım ilk toplantıda, EF'in sunduğu Yurtdışı Üniversite Hazırlık programını ve bu programın içeriğini öğrendim. Bu program; UCAS süreci, kişisel niyet mektubu hazırlama, görüşmeler, referanslar gibi İngiltere'de okumayan birinin bilemeyeceği her şeyi kapsadığı için, benim adıma harika bir seçenekti.

Oxford'daki Yurtdışı Üniversite Hazırlık programı kapsamında çok profesyonel bir destek aldım. Üniversite Hazırlık Müdürü, başvurumu kusursuz hale getirmek için gerçekten çok çaba gösterdi. Sonuç olarak niyet mektubum harika oldu ve ana dili İngilizce olmayan biri olarak hazırladığım kusursuz niyet mektubu sayesinde üniversitelerdeki görevlileri etkileyebileceğimi hissettim."


İngilizce konuşulan ülkelerdeki üniversitelerde nasıl başarılı olacağınız ve en başarılı üniversitelere girmeyi nasıl garantileyebileceğiniz konusunda EF'in size nasıl yardım edebileceğini öğrenmek istiyorsanız, lütfen bizimle hemen irtibata geçin. 5 ülkedeki 11 kampus ve 150'den fazla anlaşmalı üniversiteden birini seçin. Sizi, EF Yurtdışı Üniversite Hazırlık programlarının başarı hikayesi yapmaktan mutluluk duyarız.

Adresinize ücretsiz broşür gönderilmesini istiyorsanız lütfen burayı tıklayın.

Sevgilerimizle,

EF Yurtdışı Üniversite Hazırlık Ekibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder