14 Şubat 2011 Pazartesi

Farklı bir Sevgililer Günü hediyesi...

Kim sevmez ki tatili, ayaklarını uzatıp rahatlamayı, sevgilisiyle karşılıklı şarap içip, sohbet etmeyi, gezmeyi...

İşte tam da bu sebepten tatil arayışına girdim... Yorucu bir iş temposunun ardından, sevgilimle neler yapabiliriz diye seçenekleri araştırmaya başladık...Hem gezmek, hem de farklı yerler görmek istiyorduk... Sonra farkına vardık ki Türkiye’de tatil yapmak biraz pahalı. :)

EF Uluslararası Dil Merkezleri’nin 25 yaş üzeri programlarını incelemeye başladım. Zaten işim bu değil mi? :) 1 hafta sevgilimle EF’in Bristol’deki dil okuluna gitmeye karar verdik. Bristol’de aile yanında konaklama, yemek, eğitim herşey dahil Türkiye’den çok daha ucuza mal olacaktı bize... İngilizcemizi geliştirmek için büyük bir fırsat yakalamışken aynı anda farklı bir kültürü tanıyabilecektik. İngiliz yemeklerinin tadına bakıp, hafta sonları Londra’da alışveriş yapmak uğruna deli gibi gezebilecektim.(tabi bundan sevgilimin haberi yok :) ) Nasıl planım ama, harika değil mi?

Siz de sevgilinizle 14 Şubat’ta hem dünyanın en iyi dil okullarından birinde eğitim alıp, hem de unutulmaz anlar yaşamak istiyorsanız bence hemen EF’e gelip size uygun programlara göz atmalısınız.

Biz EF olarak 6 dilde 'seni seviyorum' diyebiliyoruz. Peki ya siz sevgilinize kaç dilde ‘seni seviyorum’ diyorsunuz? ;)

Herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun...

Sevgiyle kalın,

Nesrin AKALIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder