24 Kasım 2011 Perşembe

Cerrahların inanılmaz dünyası...

Tıp sektörünü oldum olası ilginç bulmuşumdur. Sürekli acil vakalar, yardım bekleyen insanlar, ameliyatlar... "Doktorların işi gerçekten de zor olmalı" derken, Grey's Anatomy ile tanıştım ve onların dünyasını daha da yakından tanımaya başladım.


Milyonlarca kişi tarafından izlenen Grey’s Anatomy, çok başarılı bir Amerikan tv dizisi... Amerikan film yazarı, direktör ve prodüktör Shonda Rhimes tarafından yaratılan bu dizi, ABC kanalında yayınlanıyor ama bölümlerini internet üzerinden izlemek de mümkün. Grey’s Anatomy'nin hikayesi; bir grup cerrahın medikal ve kişisel yaşamlarının etrafından gelişiyor.

Gray’s Anatomy isimli medikal kitaptan ilham alınarak çekilen dizi, Washington'da yer alan Seattle Grace Hastanesi'nde geçiyor. Hikayenin ana kahramanları Dr. Meredith Grey ve Dr. Derek Shepard. Bu tv dizisinin başarısında sürükleyici hikayesi kadar, başarılı kadrosunun da büyük etkisi var. Dizide birçok ünlü oyuncu yer alıyor. Doktor karakterleri şöyle: Ellen Pompeo (Meredith rolü), Patrick Dempsey (Derek rolü), Sandra Oh (Cristina rolü), Justin Chambers (Alex rolü), Chandra Wilson (Miranda rolü), James Pickens, Jr. (Richard rolü), Sara Ramirez (Callie rolü), Eric Dane (Mark rolü).

Şu anda 8. sezonu devam eden bu muhteşem diziyi izlemediyseniz, bir an önce göz atmanızı tavsiye ediyorum. Eğer maceralı ve aşk dolu bir hikaye izlemek istiyorsanız, Grey's Anatomy tam size göre!

EF Seattle'da okuyan öğrencilerimize özenmek için bir sebep daha... :)

Sevgiler,
Kübra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder