5 Mayıs 2011 Perşembe

İngiltere Hayallerim yarışmasının kazananları belli oldu! vol.2

Ve işte İngiltere Hayallerim yarışmasının kazananı: Tuğçe Vural! Tuğçe EF'le İngiltere'ye yurtdışı eğitim almaya gidiyor. Bir kez daha TEBRİKLER!

O'na birinciliği getiren yazısını buyrunuz, okuyunuz:

İngiltere: Londra, Liverpool, Manchester...
Kulağa çok hoş geliyor. Herkesin hayalidir yani; İngiltere’ye gitmek! Orada yaşamak ya da okumak… Thames Nehri'nin kıyısında gezmenin, Londra’nın taksilerine veya iki katlı otobüslerine binmenin hayali bile güzel. O tarih kokan şatolarını, ovalarını, müzelerini, limanlarını ve daha sayamadığım birçok yerini gezmek; gerçekleştirmek istediğim hayallerimden biri.

Benim en değerlilerimden biri de “Hayallerim”dir. Onlar olmadan yaşayamazdım herhalde. Mümkün olmasa bile hayallerinin gerçek olduğunu düşünmek hiç de kötü bir şey değil! Aksine çok çok çok güzel bir şey... Hem kim bilir? Belki gün gelir, bütün hayallerimiz gerçek olur. Şu an için tek istediğim şey hayallerimin gerçek olması zaten. Herkes hayal kurmayı sever. Bazı insanların farkında olmadan bile hayal kurduklarını düşünüyorum. Bence hayallerinin gerçekleşmesini istiyorsan hayallerinin peşinden gitmelisin! Başka yolu yok! O yüzden ben de hayallerimin peşinden gidiyorum. Yani hayallerimin gerçekleşmesi için çalışıyorum. Şu andaki en büyük hayalim “mimar olmak”. Mimar da olacağım! İnsan önce kendine inanmalı. Ben inanıyorum. Ama başkaları da inansa fena olmaz hani! İnsan kendisi olmalı bence ailesi değil! Yani annesi babası memur diye çocukları da memur ya da annesi babası oyuncu diye çocukları da oyuncu olacak diye bir kural yok! Bence insanın içi nasılsa dışı da öyle olmalı! Bazı insanlar dans eder, bazıları müzik yapar, bazıları da yazı yazar. Kendilerini böyle ifade ederler. Ben ise çizim yapıyorum. Kendimi bir şeyler çizerek ifade ediyorum. Eğer bir şeyler çizmezsem boşlukta gibi hissediyorum. İnsan boşlukta olduğu zaman hiçbir şey hissedemez.
Ama ben boşlukta değilim! Ben çizdiklerimi hissederim ve bu bana mutluluk verir. Renkler ise benim ilham kaynağım diyebiliriz. Resim çizmeye karar verdiğim zaman bana ne yapacağımı onlar söylüyorlar. Ben de yapıyorum. Bence çizim yeteneğim hayattan aldığım en büyük hediyem. Bu hediye ömrüm boyunca da yanımda olacak! Bu hediye sayesinde tüm insanlardan ayrıyım. Herkesin çizim yeteneği olabilir. Ama herkesin çizim yeteneği farklıdır. Hiçbir ressam başka bir ressamın çizdiği resmi bir daha çizemez. Sadece kopyasını yapabilir. Hayat da böyledir. Herkesin farklıdır. Sadece kopyaları vardır. Benim hayatım kopya olmayacak.

Kendi geleceğimi kendim çizeceğim. Bir yandan da geleceğimi çizmeye devam ediyorum. Bu yazıyı yazıyorum ve geleceğimi çizmeye devam ediyorum. Yani kendime her zaman yanımda olacak hediyeler alıyorum. Bence insana en güzel hediye sevdiği işi yapması. Ben de sevdiğim işi yaparak kendime hediyeler almış oluyorum. İnsanlar hediye aldıkları zaman mutlu olurlar. Bu da demek oluyor ki insanların mutlu olması için sevdiği şeyleri yapması gerekiyor. Bunu için de aklını kullanması gerek. Zihnini açık tutması gerek. Zihnini açık tuttuğu sürece onun olan her şey zihnine yerleşecektir zaten.

Zihni açık insanlar yeni bir dünya yaratabilirler. Ben bu yazıyı yazarak zihnimin açık olduğunu gösteriyorum ve kendi dünyamı yaratıyorum. Çünkü kendi dünyamda İngiltere’nin de olmasını istiyorum. Bu yazıyı yazıyorum ve kendi dünyamı yaratıyorum.

Tuğçe Vural

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder