15 Haziran 2011 Çarşamba

Yaz döneminde eğitim alacaklar için YURTDIŞI zamanı :)


Herkese merhaba,

Yazın EF'le yurtdışı eğitim almak için karar veren ve kaydını yaptıran birçok öğrencimiz, seçtikleri ülkede eğitim almak için geri sayıma başladı. Hatta eğitimlerine başlayanlar bile var.

Önümüzdeki haftalarda giden öğrencilerimizin sayısı oldukça artacak. Umarız hepiniz harika vakit geçirirsiniz. Döndüğünüzde yabancı dilinizin ne kadar geliştiğine kendiniz bile şaşıracaksınız! :)

Kimileri İngiltere'de bir merkeze giderken, kimileri bu yaz Amerika'yı, Fransa'yı, Malta'yı, Almanya'yı ve daha sayamadığımız diğer EF merkezlerini keşfetmeyi seçti. Sizin seçiminiz hangisi?

Bilgisayar karşısında oturuyor ve yurtdışında eğitim almak için can atıyorsanız bir an önce bizi arayın. Gelin, yurtdışı eğitimle ilgili hayallerinizi gerçeğe dönüştürelim...

Gidecek öğrencilerimize şimdiden iyi yolculuklar, keyifli eğitimler :)

Sevgiler,

EF Türkiye

1 yorum:

  1. harika bi fırsat kesinlikle ef ile rüya şehir pariste eğitim alıcam inşallah.

    YanıtlaSil